Addons en Hardwareguru

Addons en Hardwareguru

Addons, Brein en Hardwareguru en wat zijn de gevolgen...

De addons in Kodi...Ja het is duidelijk wat er allemaal de laatste weken aan de hand is...Maar is dit bij jullie ook?
Wij vragen jullie om mee te denken en niet te melden meer wat wij al weten. Als je zelf alles nog werkend hebt...doen dan niets.
Heb je wel problemen kom dan met tips anders is het wachten op nieuws vanuit #Hardwareguru.
Is dit vervelend? Ja dat is het. Maar kunnen wij er iets aan doen zomaar 1,2,3? Nee, anders hadden wij dit natuurlijk al gedaan.

Ga bij jezelf even te raden dat als iets niet doet, wat kan er dan aan de hand zijn?
Addons hebben wij al uitgelegd dat dit toebehoord aan derde partijen. Als die stoppen, hun werk neerleggen etc dan moet er iemand uit dat team opstaan en verder gaan.
Als het zo makkelijk is als je denkt...Waarom stap je dan niet naar voren en zorg je ervoor dat je een addon bouwt die alles doet way je graag wil. Altijd een juiste connectie. Altijd in 4K en altijd, maar dan ook altijd in 5.1 of liever in 7.1 en ATMOS kwaliteit. Geld speelt als nieuwe addon beheerder voor jouw geen rol. Je hebt er alles ervoor over en 24/7 heb je een team klaar staan dat als er een update is voor jouw addon en die werkt niet goed, je het gelijkt oplost. Hobby noem je het niet...Het is voor jouw een fulltime iets geworden.
Je zet een website op...je doet Twitter, Facebook en iedereen mag jouw addon gebruiken. Exodus gaan je verslaan, en elke overheid die je aanschrijft overrule je met charme. Jij bent er voor je movi kijkers. 4K Snellere Uploader bestaat er niet dan jij en Atmos 7.1 is een standaard iets. Geld speelt geen rol voor jouw als addon bouwer.

Wel welkom in de werkelijke wereld.
Denken jullie niet dat de mensen van Exodus worden aangeschreven door overheden? Dan zal ik je een teleurstelling moeten vertellen. Tuurlijk worden ze dat.
Denken jullie dat degene die ondertitelingen schrijven niet worden aangeschreven? Wel ook die droom moet ik kapot maken....Tuurlijk wordt dat gedaan.

Dan komt het dus op adviezen en tips. Persoonlijk moet je even denken. Ik meld om 21:45 vrijdag dat ik geen film kan kijken. Of zondag om 11:30 meld ik....geen stream meer in Excodus...Maandag krijg je de melding van meerdere in de avond dat ook na een maandelijkse update Excodus er uit ligt.

Op welk moment ga je denken? Stel ik de vraag bij de juiste persoon? Wat als zoals ik lees op Facebook, de website, etc ook hun dit probleem hebben? Als je in onze schoenen staat. Zal je dan niet de oplossing geven via de GuruDashboard als die er al niet was?
Wat heb ik geprobeerd aan andere addons? Liggen die er ook uit? Zal het dan zo zijn dat als niet 1 team van derde...maar iedereen het niet iets zijn waar ook hun niet iets aan kunnen doen?

Ik vraag iedereen mee te denken en niet meer iets melden wat wij niet weten.
Heb je tips meld ze. Meld je dat iets niet werkt...sorry maar dan krijg je geen reactie meer van mij. Ik weet dat het niet netjes is. Maar ga even na hoeveel denk je dat ik er krijg en op welk moment ze mij die stellen. Tipje van de sluier...niet tussen 09:00 en 18:00 maandag t/m vrijdag.

Als je dan bedenkt dat alle helpers in Kodi problemen ondervinden. Dan moet je iets accepteren en dus aanpassen of afwachten.

Bedankt allemaal voor jullie begrip hierin.

Lees hier wat ik over Brein schreef.

Reacties

Wees de eerste om te reageren...

Laat een reactie achter
* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
* Verplichte velden